Inbjudan pressträff: Gamleby 18 juni

2014-06-11

PRESSMEDDELANDE

Inbjudan pressträff Gamleby 18 juni

När det gäller räddningsinsatser är tiden till påbörjad insats ofta helt avgörande för utgången av en olyckshändelse. Till midsommar kommer vi i Gamleby att minska tiden till att en första insats kan påbörjas vid en olycka eller annan oönskad händelse. Då inför vi en så kallad FIP-bil. FIP står för "Första Insats Person".

Vi bjuder nu in till en pressträff där vi kommer presentera FIP-bilen och dess möjligheter. Vi kommer vid samma tillfälle presentera några andra spännande nyheter.

• Datum: Onsdagen den 18 juni
  • Tid: kl 14.00
  • Plats: Brandstationen i Gamleby

Välkommen!