Uppdaterad 17 april, 13:22

Läs allt om den strejk som kan starta torsdag 18 april klockan 07:00 här

Inbjudan pressträff 21 januari om kommunens satsning på dialog med unga i kommunen

2015-01-19

Välkommen på pressträff om kommunens stora satsning på dialog med unga runt om i kommunen, på kommunhuset onsdag 21 januari klockan 11:45.

Under sista veckan i januari genomför Västerviks kommun flera dialogtillfällen med högstadieelever i direkt anknytning med en teaterföreställning som ingår i satsningen. I samband med dialogsatsningen bjuds även forskaren Lotta Svensson in för att föreläsa om ämnet. All information om dialogmetoden, dialogtillfällena, teaterföreställningen och föreläsningen lämnas vid pressträffen.

Närvarande vid pressträffen:

Kommunfullmäktiges ordförande Dan Nilsson (S), Lotti Jilsmo (landsbygdsutvecklare) och Markus Harrysson (ansvarig för ungdomsrådet).

• Dag: Onsdag 21 januari.
  • Tid: Klockan 11:45.
  • Plats Kommunhuset, Fabriksgatan 21, Västervik.
  • Lokal: möteslokalen Notarien (anmäl dig i receptionen).

Välkommen!

Sidan senast granskad den 19 januari 2015