Pressmeddelande: Utomhusplan för innebandy på Bökensveds idrottsplats

2020-06-30

Från och med onsdagen den 1 juli finns det en utomhusplan med sarg och målburar uppmonterad på Bökensveds Idrottsplats.

Utomhusplanen går att boka via för träningsgrupper och föreningar via kommunens hemsida. Obokade tider är det spontanspel som gäller och allt spel är kostnadsfritt. Boll och klubba tar man med sig själv.

Planen kommer att finnas tillgänglig från och med den 1 juli (vecka 27) till och med den 7 augusti (vecka 32) och är ett samverkansprojekt mellan Västerviks kommun och Swedish Floorball Open.

För frågor om utomhusplanen kontakta Fredrik Ohlsson på Swedish Floorball Open, 070-686 27 10

Sidan senast granskad den 30 juni 2020